maandag 11 augustus 2014

Ruimte

Tussen de (voor mij) te hoge temperaturen, hebben echtgenoot en ik her en der een hoekje aangepakt. Ook echt aangepakt: spullen beet pakken, bekijken, wat kunnen we hiermee, gaan we daar überhaupt nog iets mee doen. Nee? Is het nog in goede staat, is het handel voor MP, of toch meer geschikt voor de kringloop. Of verkeerd het in zodanige staat dat het in de kliko thuis hoort?

Zo kan je uren over een doos doen, haha. Nee, er zat tempo in. Er MOEST eindelijk eens wat aangepakt worden. En het voelt lekker. Er komt iets ruimte om ons heen. Ach, oudste hebben we ook op de hoogte gesteld. Er ligt nl nog behoorlijk wat van hem hier en in overleg met meneer, verdwijnt er veel.

Dachten we dat in de vakantie periode de verkopen via MP op een laag pitje zouden staan... Niets is minder waar. We hadden het druk met loopjes naar de post en voordeur.

Maar, er zijn nog veel hoekjes te gaan. Daarnaast moeten de keukenkastjes ook hoognodig uitgemest worden. Na de afwas vanavond direct maar eentje aangepakt én de lade die daar boven zit. Ik hoop elke avond één of twee kastjes aan te pakken. Moet kunnen, de temperaturen gaan mijn kant weer op, dus de energie begint weer te borrelen.

3 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar! Ik probeer ook elke dag (of om de dag) iets te doen, hopelijk is het dan straks een keer klaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg he, hoeveel spullen kan een mensch eigenlijk aan! Suc6

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms is het hard nodig om eens goed op te ruimen .Ook hier gaat er veel in kliko of naar de kringloop .Succes verder met opruimen
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen