vrijdag 22 augustus 2014

Opruimen, verplaatsen en poetsen.

Hoe kon ik gedacht hebben dat er al veel spul-rommel-paperassen en weet ik veel wat nog meer, weg was? Niet dus:-((

Wij krijgen logees. Dat verzoek kwam toch iets onverwachts, maar wel heel leuk. Heel erg leuk zelfs. Daar heb ik veel opruim werk voor over. Lastig is om te vertellen dat er weer veel verplaatst is. Dat is niet leuk en dát is ook echt iets wat ik absoluut niet meer wilde. Maar er was gewoon geen tijd voor uitzoek-werk. Tussendoor elke hoek weer eens flink schoongemaakt. Alles is weer spik en span en ik zit nu even heerlijk te genieten.

Over een paar uur loopt onze wekker af om zoon, schoondochter en kleinzoon van Schiphol af te halen. Dus duikel ik nu snel mijn koffer in, om morgen niet met knallende hoofdpijn rond te lopen.
I'm so happy...

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Veel plezier en geniet van het bezoek van je zoon, schoondochter en kleinzoon.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met jullie buitenlandse bezoek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor jullie .Dat worden heel fijne dagen geniet ze !!
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen