dinsdag 15 juli 2014

Zomer

Is het inmiddels alweer half juli. Had ik mij voorgenomen om een aantal keer per week iets te schrijven... Niet dat ik niets beleef, nou beleef, meer tegenaan loop. Of misschien kan ik beter zeggen: wat er op mijn pad komt.

Zo hebben echtgenoot en ik genoten van mooie voetbalwedstrijden.
Hadden wij een paar weken geleden, niet doordacht, een weekendje hotel geboekt en zaten wij, tijdens dat 'er even lekker tussenuit weekendje', alsnog volop op de klok te kijken omdat er nog 4 'leuke' potjes voetballen op de buis kwamen. Dat mocht natuurlijk niet gemist worden. 'Dat er even lekker tussenuit' heb ik geweten: gewoon een weekend knallende koppijn.

Echtgenoot 'doet' het goed, behalve de huid want dat is nog steeds een gedoe. Hij heeft vorige week iemand gesproken met dezelfde kwaal (gedoe) en beide mannen waren erg blij dat zij elkaar ontmoet hadden. Eindelijk eens iemand die weet waar het over gaat, zeiden beide mannen enthousiast. Misschien worden dat wel vriendjes, 'gedoe vriendjes' of zo.
En..., heb ik iemand gevonden die niet meer leefde. Dat was echt ff heel erg schrikken. Brrr..., zoiets overkomt altijd een ander... Maar gelukkig was echtgenoot thuis en kon ik direct mijn verhaal kwijt en bij nog meer mensen. Zo wordt je met beide benen op de grond gezet en kan een leven zomaar voorbij zijn.

Beetje rare weken,  pakken weer draadjes op en gaan over op de orde van de dag. Als het maar niet te warm wordt (vrijdag duik ik onder denk ik), moet het vast weer lukken om van die draadjes een draad te maken.

1 opmerking:

  1. En zo kwam er weer aardig wat op je pad .Dat werd dus toch een voetbal weekend met als extraatje koppijn .ik heb niets met voetbal en manlief zat lekker boven te kijken .Brr en dan vind je iemand die niet meer leeft ,heftig hoor !! Pak heel rustig de draadjes weer op en maak je niet druk over bloggen ,eerst aan jezelf denken
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen