zondag 20 april 2014

Genieten

Dat we zelf niet overal de vinger op kunnen leggen, is mij inmiddels al duidelijk. En hoewel ik erg van duidelijkheid houd en de regie graag in eigen handen heb, kan 'iets' (een leven) zomaar wegglippen, in ons geval bijna dan.

Maar 'hij' is er nog en met 'hij' bedoel ik echtgenoot. Wat was het fijn weer met hem in één bed te slapen. En wat was hij blij in z'n eigen bed te mogen slapen en hij heeft niet een klein beetje geslapen, wel een heleboel! Maar hij was ook bang, bang dat ik in mijn slaap met mijn armen en of benen hem zou bezeren. Gelukkig ging alles goed.

Genieten, dat is wat ik de hele dag doe. 'Hij' doet het zo goed! Hoewel het traject naar herstel erg lang is, heb ik er het volste vertrouwen in. Met geduld van zijn én mijn kant. Hele kleine stapjes vooruit en misschien eens iets achteruit of stilstaan. Hij komt er wel!

3 opmerkingen:

  1. Zo fijn dat alles nog weer in orde is gekomen! Dan blijkt maar weer eens dat je het leven moet plukken!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja geluk is soms heel breekbaar.Zo fijn om je man weer thuis te hebben ,wat een geluksgevoel !! Geniet ze !!
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je man weer thuis is en dat het beter gaat. Rustig aan doen en genieten.

    Liefs Federique

    BeantwoordenVerwijderen