vrijdag 27 juli 2012

Vakantie

Jippie, we hebben vakantie, wel 2 weken! Nou ja, echtgenoot heeft 2 weken vrij en ik werk die 2 weken op de woensdag en donderdag gewoon door. We gaan dus niet 'echt weg'..., maar een 'beetje weg'.

Dat beetje weg begint morgen al (:-), ik mag mijn ouders weer ophalen. Kom maar vroeg zei moeders, oke, 8 uur weg (geeuw)! De rest van die dag ben ik wel bij mijn ouders onder de pannen, ...denk ik. Ik heb vandaag wat vers eten voor ze gekocht en alvast een pannetje vlees gebraden. Morgenochtend voor ik weg ga zal ik de ramen bij mijn ouders in huis zoveel mogelijk open zetten anders loopt mijn moeder de hele dag te puffen.

Zondag kruip ik de hele dag achter de naaimachine en ik hoop dat er leuke sporten te zien zijn op de televisie, dan kan ik mooi 2 dingen tegelijk doen. Echtgenoot mag uitslapen en ik zal hem een ontbijtje op bed brengen, als vakantie gevoel. Zijn wekker loopt ook altijd zo vroeg af ( 4 a 5 uur), dus dat heeft hij wel verdiend.

Maandag gaan we met onze kleinzoon en kleindochter naar de dierentuin in Amersfoort. Daar hebben we veel zin in. De temperaturen zijn dan ook à la ons, dat treffen we mooi.
Het stelt niets voor allemaal, maar ik heb nu al zin in die eerste dagen. Voor de rest zien we nog wel wat we gaan ondernemen, of niet...

En..., we hebben geboekt. Ja we gaan vliegen en wel op 28 december van dit jaar. Misschien een beetje vroeg, maar tussen eind juni en half juli waren de prijzen van de tickets alweer gestegen en er was al minder keus. De reis gaat natuurlijk weer naar zoon, schoondochter en kleinzoon. Later meer hierover.

Fijn  weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen