woensdag 4 juli 2012

Het schiet op

Inmiddels een boel weggewerkt, vooral veel kleine dingetjes. Van die dingetjes waarvan je, ik dus, denkt dat doe ik zo wel, maar dan toch blijft liggen. Een betalingsherinnering is de deur uit en nummer twee had inmiddels betaald.

Via MP weer 2 artikelen van mijn ouders verkocht, maar helaas niets van ons zelf.

Ik heb van oudste zoon die in China woont ook het een en ander op MP staan. Maandag kreeg ik een reactie van een belangstellende. Ondergetekende had een bekende naam. Oudste zoon had vroeger een teamgenootje met zelfde naam. Dat zou wel heel toevallig zijn dacht ik nog. Maar gisteravond had ik het volgende berichtje binnen:

Ps ik heb jaren in ...... gewoond en heb gevolleybald met ....  ...., wellicht familie van u?

Ja, dat is zeker familie van mij en laat hij nu belangstelling hebben voor een artikel van z'n oude teamgenoot! Haha.

Vandaag de boekhouding van vorig jaar verder verzendklaar maken voor de accountant en dan heb ik weer rust (in mijn hoofd), ...zucht!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen