dinsdag 19 juni 2012

Rustig aan

Gisteren zijn zoon en zijn gezinnetje naar Rotterdam vertrokken om op zakelijk gebied nog veel te kunnen scoren. Zij bleven daar bij vrienden slapen. Het is nu zo stil in huis, wel weer wennen, maar gelukkig zijn ze allemaal aan het einde van de middag weer terug.

Ik geef vandaag even half gas, zodat ik aankomende nacht een ´nachtdienst´ op mij kan nemen. Kleine man wordt nl 1 x per nacht wakker en wil graag nog een fles melk als hij daarom om vraagt huilt. Zijn papa en mama vinden het fijn om ook eens een paar uur achter elkaar te slapen en nu kan ik nog wat doen als oma zijnde.

Zoon wilde een auto huren omdat wij op maandag en dinsdag ieder zelf onze 2 autootjes nodig hebben. Maar ik vond dat zo zonde, daarom heb ik de auto van mijn ouders gisteren meegekregen en ook weer teruggebracht gisteravond, zodat zij deze ochtend nog kunnen koffie drinken met een groepje oudere mensen. Vanavond heb ik hun autootje nog even nodig en daarom haal ik hem eind van de middag weer op. Een beetje organiseren en schuiven en het lukt allemaal wel. 

Donderdag vertrekken ze alweer, wat gaat het allemaal snel voorbij. Nu is het onze beurt om weer die kant op te gaan. Kleine man is echt een knuffelpopje. Hij is zo vrolijk en lacht tegen iedereen. Menig hart heeft hij gestolen. Als wij hem de volgende keer weer zien, loopt hij misschien al. Brrr... effies niet aan denken, nu nog even 2 dagen volop genieten.

2 opmerkingen:

  1. Tijd vliegt voorbij! Geniet nog even van je zoon, schoondochter en prachtige kleinzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet er nog maar even van. De tijd gaat zo snel. Straks heb je veel moois om op terug te kijken.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen