zaterdag 12 mei 2012

Wel heb je ooit...

Soms, maar dan ook heel soms kijk ik bij mijn statistieken. En wat zie ik vanavond tot mijn verbazing? Ik ben inmiddels de 10.000 pagevieuws gepasseerd. Hier heb ik een half jaartje overgedaan... Ik weet dat er collega bloggers zijn die dat per dag halen, of per week. Dat is helemaal geweldig natuurlijk. Maar ik ben tevreden met dit resultaat.

Als ik dan bij de statistieken aan het rondneuzen ben, wil ik ook wel weten, bij de verkeersbronnen waarop er gezocht wordt.
Haha... deze twee zijn wel heel leuk: FOUTE SCHOONDOCHTERS en VOLLE BUS VERHALEN.

Daar heb ik nog nooit overgeschreven..., wie weet doe ik dat ooit nog eens. Ik zou dan foute schoondochters moeten 'lenen', want ik heb ze niet en een volle bus verhalen?? Geen idee!!!!

Fijn weekend.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor met je 10.000 pageviews!!
    Ik vind het ook altijd er grappig om te kijken op welke zoekwoorden er wordt gezocht. Tot nu toe kom ik geen gekke dingen tegen maar "nuchterheid loesje" vond ik ook wel een grappige. Op zoek naar de site van AA misschien??
    "Foute schoondochters".....proest!! Ik heb daar wel een bepaald beeld bij, maar hoe ze dan bij jou uitkomen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind wel eens rare dingen bij de zoekwoorden.Maar ben soms ook wel verbaasd over de hoeveelheid pagevieuws,en ook wel nieuwsgierig wie dat toch allemaal zijn
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen