dinsdag 1 mei 2012

Niet moeders mooiste

Vanochtend reed ik al om 8.30 uur langs de groenteboer en zag deze zomerkoninkjes. Dan wil je wel van je fiets afstappen voor dit Hollandse fruit.




Soms zijn de zomerkoninkjes als model geboren... Mooi van vorm, strak in het bakkie. Maar ik denk dat je voor die mooie aardbeien de hoofdprijs moet betalen.
(foto van het web) Hoofdprijs?

Mijn aankoop niet hoor. Ze zien er misschien een beetje minder aantrekkelijk uit, maar  ze ruiken heerlijk en smaken super. Dat voor de prijs van € 0,99 per bakje van een pond. Snap je dat ik een hele kilo heb meegenomen?

Vanavond door een bakje yoghurt gedaan.... Mmmmm, dat was genieten!

5 opmerkingen:

  1. Vorige week kocht ik 1 kilo voor 2,50. Dat vond ik al erg goedkoop. Ze waren heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind aardbeien als jam wel lekker, maar zo eet ik ze niet.
    Een lekker aankoopje dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh ik krijg er spontaan trek in! En een hele mooi prijs hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker, al krijg ik er de kriebels van. Jeuk enzo. Maar ik vind het so wie so leuk om ze weer te zien liggen in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen