dinsdag 8 mei 2012

Marktplaats

De laatste tijd verlopen de verkopen niet zo soepeltjes via marktplaats. Vaak een bod gehad en als ik daarmee akkoord ging, hoorde ik nooit meer iets van de bieder, grrr... Je kunt toch even reageren dat je dan van de koop afziet, of zie ik dat verkeerd?

Maar goed, vanochtend belde er iemand dat hij een desbetreffende artikel met een half uurtje kon ophalen. Oeps, het stond nog bij mijn ouders. Ga ik dat redden? Ik moest over 3 kwartier ook nog richting tandarts.

Snel op de fiets richting ouders. Gelukkig waren ze niet thuis, want van mijn vader mag er niets weg. Een discussie is me dan ook bespaard gebleven.

Belde de koper weer, hij had oponthoud gehad, dus het werd wat later. Dat kwam mij niet goed uit ivm de tandarts. Ik heb hem daarom ons dorp in geloosd en zo ben ik hem tegemoet gefietst, met het  bewuste artikel (zoiets wat je hieronder ziet, maar dan in het oranje).

foto wikipedia
.

Gelukkig hebben we elkaar onderweg getroffen en konden we 'ruilen'.  Knap bezweet kwam ik bij de tandarts aan, maar missie geslaagd!

5 opmerkingen:

  1. Nou fijn dat het in ieder geval gelukt is. Stom he als ze niks laten weten als ze iets toch niet willen, kleine moeite om dan even een mailtje te sturen en behalve dat het is gewoon fatsoenlijk om dat te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He,is dat niet een 'puts' zoals op een binnenvaartschip? Ik heb zo'n ding vaak gebruikt, ben ook van schippersafkomst, maar uiteindelijk in Mokum 'aangespoeld'. Nee, die puts zal je vader niet zomaar weg willen doen. Groet, Hsm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hsm,
      Precies, dat is een puts. Wij speelden er in de zomervakanties vaak mee als we geladen waren. Heerlijk flodder als het warm weer was, maar niet als vaders het dek net had schoongeboend;-))

      Verwijderen
    2. Ja, lekker elkaar natgooien, als het zomers snikheet was. Als ik een puts vol water overboord tapte, liet ik de volle puts aan het touw lekker langs langs de steven heen en weer zwiepen en zwieren. Dan uiteraard gebrom en gegrom van mijn vader, diebang was voor schade en mij voorrekende hoeveel geld het had gekost om de steven te teren. Groet, Hsm.

      Verwijderen
    3. Grommen en brommen, oh zo herkenbaar en alweer zo lang geleden!

      Verwijderen