zaterdag 14 april 2012

Helemaal blij

Ja, ik ben helemaal blij. We hebben een nieuwe laptop, JIPPIE!!!! En...., ik heb zelf het office pakket geinstaleerd en...., zoals je ziet INTERNET.

Echtgenoot en jongste zoon zijn meegeweest dit apparaatje uit te zoeken, ja ja. Deze sprak de heren ook het meeste aan. Iedereen blij dus.

De vorige laptop heeft ons onlangs in de steek gelaten. Nu staan daar nog wel heel veel foto´s en redelijk belangrijke documenten op. Zo ook de serie van 1400 foto´s van onze reis naar China in december. Maar ik heb er alle vertrouwen in( heeft hij al toegezegd), dat onze computerman en puinruimer (waar we vast gelopen laptops en pc naar toe brengen) alles er nog wel afkrijgt binnenkort.

Hoezo crisis! Hier hadden we al voor gespaard. Ik kan aankomende week nog een dag extra werken. Dat komt mooi uit, om het potje weer aan te vullen.

Fijn weekend allemaal, ik ga vanavond laptoppen :-).

1 opmerking:

  1. Wat moet je zonder internet en bloggen! Heerlijk dat je een nieuwe laptop hebt. Geniet ervan.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen