donderdag 19 april 2012

Even pauze...

Ik kom er op dit moment niet aan toe om regelmatig een blogje te plaatsen en het lezen van andere bloggers schiet er ook bij in.  De voorgaande weken heb ik erg veel migraine gehad, waardoor ik op een soort automatische piloot ben doorgegaan. Met de huisarts ben ik aan het uitzoeken of ik hier verandering in kan brengen en het lijkt erop dat ik nu een redelijk positief resultaat voel.

Ik MOET nu o.a. ook op tijd naar bed en overdag niet stiekem op de bank gaan liggen als ik hoofdpijn heb. Dat vraagt een dicipline van mijzelf. Daarnaast is er de laatste tijd bijna niets uit mijn handen gekomen.

Voor deze maand leg ik mijzelf een blog-verbod op om verschillende puntjes op de i te zetten. Ik hoop mij op Koninginnedag weer te melden.

Tot dan.

2 opmerkingen: