zondag 8 april 2012

Een week geleden

(foto van het web)
Het is inmiddels alweer een week geleden dat ik een blogje schreef.

Ik zit niet lekker in mijn vel en oorzaak daarvan zijn medicijnen. De huisarts heeft mij 2 weken gelden B├Ętablokkers voorgeschreven om mijn migraine aan banden te leggen. Ik kan je vertellen dat je daar niet vrolijk van wordt. Heeeel slecht slapen, vreselijke koude handen en voeten en nog eens niet vooruit te branden. Het liefs zou ik de hele dag slapen, maar dat lukt niet en slaap helaas maar 4 a 5 uur per nacht (geeuw...). 

Daarbij ben ik (gelukkig) als inval kracht een paar uur per week (heel simpel) aan het werk en wel verdeeld over 3 dagdelen. Dat is samen met die medicatie een beste verandering.

Op dit moment lees ik ook bijna niet bij andere bloggers, geen energie voor.  Ik ken dit niet van mijzelf, vooral omdat ik vaak niet te stoppen ben, door te veel energie. Wat ga ik woensdag tegen de huisarts zeggen, als ik terug moet komen? Hoi hoi, ik heb minder migraine maar weet niet wie ik zelf ben!!!! Volhouden, zegt echtgenoot. Hij heeft voor zijn rikketik ook een poos B├Ętablokkers geslikt en ik vond hem toen helemaal niet gezellig. Hij weet hoe ik mij voel..., maar ik, die altijd ergens vol voor ga!!!! Niet aan toegeven, probeer ik ook elke dag, maar op een gegeven moment lukt het gewoon niet meer.

Morgen wil ik een poos wandelen en hoop me daardoor weer wat energieker te voelen.

Fijne 2de paasdag voor ieder.

4 opmerkingen:

  1. Direct een ander middel vragen ,er zijn er genoeg!! Jij bent de baas over je lijf en dit werkt dus niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou volgens mij zijn er echt wel andere medicijnen te krijgen tegen migraine, di's echt te gek, meis! Daarom... bij de huisarts om iets anders vragen,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou om andere medicijnen vragen. Wat vervelend dat je je zo voelt. Heel veel sterkte met alles.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik zou om andere medicijnen vragen. Je moet wel jezelf kunnen blijven en niet veranderen in iemand die je niet kent.
    Sterkte!

    Overigens heb ik mijn blog vandaag leeggeruimd. Kwam tot de ontdekking dat er een fout in zat waardoor hij van mijn oude site het ww bleef vragen. Moet nu verholpen zijn dus.

    BeantwoordenVerwijderen