zondag 1 april 2012

Allerlei zakjes

Er zijn teveel rommel planken bij ons in de kasten. Met 1 daarvan ben ik al een poosje bezig om deze op te ruimen, maar het schiet niet zo erg op om deze in orde te krijgen.

Nu zou ik veel kunnen weggooien, maar dat is ook weer zo zonde...

Dus heb ik een aantal weken geleden besloten om hier iets aan te doen, namelijk: OPMAKEN. Het betreft hier geen etenswaren, maar allerlei proefmonstertjes, in heel veel verschillenden 'smaakjes' voor de verzorging van het lichaam. 3 Weken geleden was (eindelijk, want ik gebruik steeds minder, dus doe ik nu verschrikkelijk lang over een flacon shampoo) mijn shampoo op. Dat was het moment om eens aan die zakjes te beginnen. Maar dat schiet ook niet echt op. Ik was 2x per week mijn haar en ik kan 2x met zo'n proef shampoozakje doen.

Als straks mijn crème spoeling op is, stap ik ook over op de zakjes voor 'zacht' haar.

Verder heb ik nogal wat redelijk veel flesjes bodylotion staan en.... ja ook nog weer een aantal zakjes.

 Maar er zit wel weer wat leuks aan al die verschillende smaakjes, ik heb vanochtend mijn haar gewassen met 'appeltjes' shampoo! Dat ruikt heel lekker. Ik had gehoopt op een reactie van echtgenoot: goh, wat ruik jij lekker! Niets en nee dus...want voor je de badkamer uit bent ruik je niets meer! Zonde van al die appeltjes die ze in zo'n zakje hebben gepropt:-))

Voorlopig zien ze ons niet meer bij het Vatkruid en alle andere concurrenten. Je begrijpt dat wij voor verjaardagen de cadeautjes hebben afgeschaft, want hoe kom je hier anders doorheen?

1 opmerking:

  1. De kleine proefzakjes zijn ook erg handig als je op vakantie gaat.Ik nam ze altijd mee als we een weekje weggingen.Ik moet elke dag wassen en fonen en en smeren dan is slepen met grote flessen niet handig
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen