zaterdag 10 maart 2012

Update

Ik blijf nog even aan modderen met de wasmachine, lees hier. Onze buffer was behoorlijk wat geslonken en deze wil ik graag eerst weer wat aanvullen. Deze week heeft de auto ook een aardige duit gekost, keuring en grote beurt en iets vervangen, kosten € 475,00.

Als de wasmachine helemaal niets meer doet, wordt deze uiteraard wel vervangen. Maar voorlopig kan ik de kuren van hem nog aan (zucht)!

Voor mijn doelen voor deze week heb ik nog 1 dag en het ziet er niet verkeerd uit. Ik ben nu ook aan het nadenken voor de volgende week, wat haalbaar kan zijn.

Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Hahaha, daar is de update over de wasmachine. Ik was al benieuwd of je hem het raam uit had gegooid. Het oude bessie mag dus nog even blijven staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de wasmachine hopelijk houd hij nog even vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met de kuren van de wasmachine. Hopelijk houd hij het nog even vol.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een aardige aanslag op de buffer!! Nu hopen dat de wasmachine je nog even een beetje goed gezind is
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen