vrijdag 23 maart 2012

Ook al kuren

Na de wasmachine begint de laptop ook al kuren te vertonen. Vorig weekend zei hij: ploep en ging spontaan uit. Hummm.... Gelukkig ging hij wel weer aan. Donderdag was het weer 'ploep' en ja ook daarna ging hij weer aan... dacht ik. Ja eventjes en toen was het echt voorbij.

Balen, moet ik naar boven. Op zich niet erg, want de computer boven werkt wel fijner en veeeel sneller. Vanavond dacht ik, laat ik laptopje nog eens uitdagen en voila, ik type dit stukje op de laptop.

Het zat eraan te komen dat hij er zomaar mee zou stoppen, maar 'tijdelijk'doet hij het nog, maar voor hoe lang?

Jongste zoon stopte ons al verschillende keren foldertjes in handen, om alvast even te gaan kijken, voor het geval dat... Het moment is nu aangekomen om daar serieus mee aan de slag te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat je laptop kuren vertoont. Zeker na de wasmachine. Een nieuwe is toch weer een hele uitgave. Succes!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is jammer van de laptop. Wij gebruiken eigenlijk de laptop nooit omdat we altijd naar boven lopen voor de computer. Heeft namelijk het voordeel dat je hem ook weer wat sneller uitzet dan de laptop die zo gezellig in de woonkamer kan.

    BeantwoordenVerwijderen