dinsdag 20 maart 2012

Doelen week 12

Zo goed als alles in week 10 liep, zo beroerd was het  vorige week. Ik heb niet 1 punt gehaald! Dit is erg jammer. Het was een week die ik anders had gepland. De week was gewoon te kort!

Doelen week 11 worden doorgeschoven naar week 12


Vorige week en ook al deze week heb ik heel veel hoofdpijn/migraine gehad. Maandagochtend was ik weer met hoofdpijn wakker geworden en heb toen mijn laatste medicijn ingenomen. Gelijk om 8.00 uur weer via internet bij onze apotheek een herhaling aangevraagd. Deze vandaag gehaald, maar er werd mij verteld dat ik een afspraak moest maken bij de huisarts. Dat was te verwachten. Meneer de huisarts zal wel vinden dat ik teveel medicijnen snoep. Tja daar heeft hij een punt.

Morgenmiddag heb ik een afspraak staan. Laat ik gelijk mijn bloeddruk maar opmeten en HB prikken. Beide verwacht ik aan de lagen kant, zoals elk voorjaar.

1 opmerking: