dinsdag 13 maart 2012

Doelen week 11

Mijn eerste 'doelen week' zit er op. Dit was pittig, maar wel een goede stok achter de deur. Het resultaat valt niet geheel tegen, hoewel ik bij alles het doel niet heb kunnen bereiken.

De vitrage is korter gemaakt en de ramen zijn gelapt. Jippie, ziet er allemaal goed uit.
voor het korter maken
Eind resultaat
( Deze vitrage/gordijnen, hebben ons € 10,00 gekost. Bij een  kringloop winkel in de buurt gevonden. Kant en klaar in de plooi, breedte helemaal oke en zagen eruit als nieuw, alleen iets aan de lange kant, maar dat is nu opgelost.)
Elke avond voor 23.30uur is mij niet elke avond gelukt. Oke, 3 van de 7 avonden is dit maar gehaald.
Die ene kilo? Dit is 0,9 kg geworden!
Voor de boodschappen heb ik geen auto gebruikt. Maar ik breng van vader elke donderdag ergens naar toe en dat is vlak bij de winkels. Op die ochtend heb ik dus de auto op de plek laten staan waar mijn vader moet zijn en toen heb ik een stukje naar de supermarkt gelopen om wat boodschappen te halen. Ik heb dus geen meter gereden! Dit doel is goed gegaan.
€ 50,00 boodschappen is € 54,95 geworden. Dit was nog het moeilijkste van allemaal. Voor 3 volwassenen..., het was soms echt kiezen.
1 x 30 min. op de hometrainer heb ik gedaan, maar 1 x 1 uur stevig wandelen, is 40 minuten geworden.

Maar dit moet de volgende keer beter.

Nieuwe doelen voor week 11:
1: een hele stapel paperassen uitzoeken en opruimen in ordners.
2: bezwaar indienen van de WOZ
3: elke avond voor 23.30 uur naar bed
4: deze week 1 kilo afvallen
5: voor boodschappen doen geen auto gebruiken, maar de fiets.
6: max. € 50,00 aan boodschappen besteden (dit wordt creatief nadenken!)
7: 1 x 1 uur stevig wandelen, 1 x 1/2 uur op de home trainer.
8: begin maken om van dit lapje stof iets te gaan maken


De punten 3 t/m 7 zijn gelijk aan vorige week, maar deze moeten nu beter gaan.

5 opmerkingen:

  1. Nou je hebt het behoorlijk goed van af gebracht hoor.Maar 50 euro voor 3 volwassenen? pff dat lijkt me moeilijk.Ik heb het nog niet geprobeerd.Wij zijn met 2 maar we hebben ook nog een heel verwende kat en dat is duur
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De gordijnen zijn prachtig geworden zeg. Heel elegant.

    Ik ben benieuwd wat je van het lapje stof gaat maken. Ik zie er een leuke jurkje in. Of een rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je wordt er vanzelf creatief in wat betreft het boodschappen doen. De afgelopen week deden wij voor een week boodschappen voor 30 euro! Het kan dus wel. Lager gaat niet lukken, vrees ik. Al is het wel een hele uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is niet slecht toch! Je bent heel goed bezig. Ben benieuwd wat je van het lapje gaat maken. Een nieuwe theemuts misschien?

    BeantwoordenVerwijderen