maandag 5 maart 2012

Blij en opgeruimd

Echtgenoot kreeg het op zijn heupen gisteren. Er moest opgeruimd worden in de garage. Ja ja hij is de zooi meer dan zat (ik ook). Er staat nog het een en ander wat afkomstig was uit mijn winkel en jongste zoon heeft een lading gevulde tassen meegesleept toen hij in november onverwachts weer hier kwam wonen. En oudste zoon heeft er ook een deel van zijn spullen in de garage geparkeerd voor hij naar China vertrok. Dan moeten we onze eigen spullen ook niet vergeten en zo staat een garage van normale afmeting, he-le-maal vol!

Nu kan echtgenoot beter spullen weg doen dan ik en daarbij gooit hij vaak te-veel weg. Aangezien ik in huis nog het een en ander had te doen, heb ik hem z'n eigen gang laten gaan. Maar vandaag wordt de container met rest afval weer geleegd en ik ga straks eerst even kijken wat hij weggegooid heeft. Vaak vis ik er nog weleens wat uit, wat nog regelmatig wordt gebruikt, door mij dan... Misschien kan er nog iets op MP geplaatst worden, dat is mijn klus dan weer.

Ook zoon heeft gisteren 2 tassen uitgezocht die daar nog stonden (er staat nog veel meer). Ach ja, een korte broek, zowaar een compleet paar sokken, een aantal dvd's (nog meer en hij heeft er al zoveel...). In een andere tas zat nog een helm, behorende bij zijn snowboard. Er woont dus ook nog ergens een snowboard in de garage.

Oudste zoon heeft hier nog een compleet duikset: pak, zuurstof fles, flippers ed.  Nu wilde hij dat wel te koop zetten, maar jongste zoon heeft ook zijn duikpapiertjes en wil de spullen van broer gebruiken. Dat schiet dan ook weer niet op.

Maar echtgenoot heeft zijn werkbank weer gevonden, hoi hoi, die stond dus maanden vol- en ingepakt. Hij blij, ik blij omdat hij blij is..., snap je?


.

1 opmerking: