dinsdag 28 februari 2012

Zwemmen

Graag wil ik jullie laten zien hoe baby'tje in China al mogen/kunnen zwemmen. Toen wij de eerste foto's van zoon doorkregen, schoten de tranen (ik jank wat af) mij in de ogen, zo lief. Kijk maar:

newborn swimming  room
1 dag oud
Schoondochter stuurde gisteren deze door:

schoondochter met Liang
en deze...
inmiddels alweer bijna 3,5 maand, wat wordt hij al groot!


Alle baby'tje die in het ziekenhuis worden geboren, mogen daar zwemmen. Je kan een bepaald aantal rittenkaart kopen. Zoon en schoondochter hebben er weer eentje gekocht, want dit mannetje vindt heel heel fijn om daar te zwemmen.

Echtgenoot en ik zijn de gelukkige opa en oma die ook een keertje met kleinzoon hebben mogen zwemmen.

De verpleegsters die daar lopen kleden de baby tjes uit en doen enkele 'gym oefeningen'. Daarna worden ze heerlijk gemasseerd en je ziet die kleintjes echt genieten. Dan krijgen ze een soort zwembandje om hun nek en mogen ze spartelen. Dat is zo schattig om te zien en zo klein ze zijn, ze draaien steeds rondjes.

So sweet...

6 opmerkingen:

  1. oh wat lief!
    Heerlijk genieten als oma op afstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig en wat een heerlijk kindje. Ik snap dat je wat af huilt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat schattig!!!! En wat zal het heerlijk zijn voor zo'n baby om zo te dobberen. Ik ben helemaal vertederd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat liefffff! 'k Kan me zo voorstellen dat je zo graag meegaat te zwemmen.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje ,kan me de traantjes wel voorstellen.Maar wat apart zoals ze dat daar doen
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat is schattig, dat zouden we hier ook moeten doen, jong geleerd is oud gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen