vrijdag 17 februari 2012

Zomaar tranen...

Ik mocht van mijzelf vandaag geen laptop of computer aanzetten. Eerst moest mijn opruim- en poetswerk klaar zijn. Ook had ik even geen idee waarover ik een blogje kon schrijven, dus dat kwam mooi uit.

Maar boven, waar de computer staat, moest de boel in orde  worden gemaakt voor een loge. Daarbij is een muziekje wel heel prettig, dus computer aan en radiofm opzoeken. Als de computer dan toch aan staat, kan ik toch gelijk mijn mail wel even checken, of niet?
Foute boel. Schoondochter had een mail gestuurd met foto's van kleinzoon uit China. Bij het zien van de foto's liepen de tranen mij spontaan over de wangen.


Een mannetje om op te vr... . Wanneer zien we hem weer? Misschien in mei. Gelukkig is er nog skype, voor de bewegende beelden. Voorlopig moeten we het daar dan maar mee doen.

Graag had ik ieder de leuke foto's  laten zien, maar ik krijg ze niet geplaatst. Na 2 uur proberen geef ik het op... zucht.

Fijne avond

1 opmerking:

  1. Het valt niet altijd mee.Laat die tranen maar gewoon even gaan het lucht op.En gelukkig kun je hem op skype zien .Fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen