zondag 12 februari 2012

Gedachten, verlangen

Aankomende week komen de temperaturen boven 0. Ik kijk er erg naar uit, want ik heb niets met die kou. Op de een of andere manier begint het nu al te kriebelen want ik ben hyper actief. Heerlijk, de energie begint weer terug te komen. Wat ik vandaag in een paar uur heb gedaan, is mij in de laatste week nog niet niet gelukt.

Waar verlang ik naar?
  • Gewoon, zonder nadenken weer even naar buiten lopen. Ik bedoel, zonder jas aan hout halen, naar de afvalcontainer ed. 
  • Ramen een halve dag open, zonder dat de leidingen kunnen bevriezen.
  • Weer ruimte in ons halletje; sjaal, mutsen en handschoenen weer bij de mottenballen stoppen.
Kom maar voorjaar, ik ben er klaar voor...

... en misschien komen deze 2  ook wel weer tijdelijk bij ons wonen (eigen foto)

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zoveel energie te hebben.Ben het met je eens,laat het voorjaar maar komen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net mijn achtergrond van mijn blog veranderd. Het voorjaar lijkt nog ver weg.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heulemaal eens, enne je ingestorte appelcake kan vast wel dienst doen als toetje( dot slagroom erop ), ook hartstikke lekker
    groet

    BeantwoordenVerwijderen