zaterdag 21 januari 2012

Marktplaats

Wat is mij nu weer overkomen.

Ik schreef al eens eerder dat ons huis door verschillende omstandigheden  veel te vol is. Daar ga ik nog wel een keer een blogje aan besteden..
Vorig jaar had ik iets op marktplaats te koop aangeboden maar helaas niet verkocht. Dit artikel kwam in de garage terecht..., dacht ik..., ergens. Dus plaatste ik een nieuwe advertentie, je weet maar nooit.
?! Al heel snel kon ik het verkopen,  ja en dan wil je het inpakken om verzend klaar te maken en dan kan je het niet vinden (gelukkig had de koper nog niet betaald). Dit is toch van de zotte. Balen, balen, balen.

Ik heb dat de laatste tijd wel vaker, dat ik veel te lang naar dingen loop te zoeken. Mijn nieuwe vulling voor mijn agenda kon ik vorige week niet vinden, ook al zoiets. Deze had ik begin december gekocht en op de trap gelegd. Voor wij op vakantie gingen, 20 december, heb ik allessss opgeruimd. Het werd nu hoog tijd om met de tijd mee te gaan maar waar is die nieuwe vulling?  Ik heb niet te lang gezocht omdat ik inmiddels de ervaring heb dat ik heel lang kan ga zoeken en daar had ik geen zin in. De vulling die ik niet kon vinden had ik bij het K.ruidvat gekocht voor € 1,99. Dat vond ik toen een koopje. Van de week liep ik nog even deze winkel binnen en daar lag er nog eentje met 50% korting, jippie. Tja, ik heb niet lang nagedacht en deze gelijk gekocht. Morgen kom ik vast die andere ergens tegen, denk ik.

Ik weet heel goed dat die zooi uitgezocht en opgeruimd moet worden. Dit past ook helemaal niet bij mij, want eigenlijk ben ik best wel georganiseerd... Ik kon altijd alles blind vinden. Beetje voor beetje moeten we hier doorheen komen en het gaat ook lukken, maar we hebben even tijd nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen