zondag 29 januari 2012

Gesprek...

Ik belde zopas even met mijn ouders. Moeders maakt zich zorgen over het weer. Ze is bang dat ze straks de deur niet meer uit kan ivm sneeuw en gladheid. Ze wilde nogmaals een bevestiging hebben dat ik dan wel hun boodschapjes doe. (ze kunnen met hun voorraad wel 4 weken ingesneeuwd raken, dan hebben ze nog te eten, maar goed).
Mijn vader wilde mij ook nog even spreken:
Pa: ik moet morgen naar ... (stil)
      ja. morgen moet ik naar...(stil)
      och hoe heet dan nou, ik kan er niet opkomen
Ik: bedoel je dat je morgen naar koersbal moet?
Pa: ja, ik moet morgen naar koersbal.
Ik: nee, dat is morgen niet, maar donderdag.
Pa: dat meen je niet, is dat donderdag? Goh...
Ik: maar ik breng je toch altijd op donderdag naar koersbal?
Pa: ja?
Pa: nou, doei.


Ik heb een traan weggeslikt.

1 opmerking:

  1. Oh, wat moeilijk lijkt me dat! Hierbij een virtuele knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen