woensdag 14 december 2011

Ziek

Het is lang geleden dat ik ziek was. Het begon zondagavond al met een nare hoofdpijn, waarvan ik dacht: die voelt anders dan een migraine aanval. Zo'n hoofdpijn, ik noem het maar zo, kan wel 5 tot 7 dagen duren. Mijn medicijnen helpen hier ook niet tegen, geeft een klein beetje verlichting, maar al snel is het hoofd niet meer te dragen. Maandag heb ik mij nog door de werkzaamheden en de dag heen kunnen slepen. Dinsdag was het een ander verhaal. Ik was in het geheel niet lekker en halvewege de ochtend werd ik verrast door enorme buikpijn en misselijkheid. Aha buikgriep met een hoofd waar ik het liefst naast ging lopen.
Dochter zou met haar 2 kleine kindertjes nog langskomen en ook een boterhammetje meeeten. Ik was niet zo'n gezellige moeder en oma en heb ze aan hun lot overgelaten. Het eten met die kleintjes is altijd succesvol en heel gezellig. Maar dochter en kleintjes hebben heel zachtjes in de keuken hun boterhammetjes opgegeten om oma maar niet tot last te zijn die op de bank lag. Jammer.
Vandaag zijn de buikpijn en misselijkheid over, nu het hoofd nog:-((

2 opmerkingen:

  1. Hoop dat je je nu iets beter voelt!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap!!

    Ik heb via via je blog gevonden. Ik ga je volgen....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen