dinsdag 13 december 2011

Wet op de privacy

Vorige week wilde ik bij onze apotheek voor echtgenoot en mijzelf een 'vers' medicijnpaspoort ophalen in verband met onze reis. Voor mijzelf was dat geen probleem, duh... ik ben ik, maar die van mijn man kreeg ik zomaar niet mee: WEGENS DE WET OP DE PRIVACY!.
Mijn broek zakte bijna af. Ben ik 32 jaar getrouwd, kom ik elke 3 maanden een zak vol pillen voor hem halen en nu ik om een papiertje vraag krijg ik dat niet mee... Meneer moet deze zelf ophalen. Makkelijker gezegd dan gedaan, anders loopt hij zelf toch wel vaker de apotheek binnen?, was mijn antwoord.Tja, misschien kunt u zeggen hoeveel soorten medicijnen uw man slikt? Geef ik per ongeluk een verkeerd antwoord en moest er nog eens zwaar overlegd worden. Na lang geduld kreeg ik het begeerde papiertje mee. Loop jij ook wel eens tegen 'de wet op de privacy' aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen