vrijdag 16 december 2011

Soms loopt het anders

Ik kan aardig goed plannen. Maar soms loopt het anders dan je in gedachten hebt. 2 dagen ziek schrijf je niet op je 'to do- lijstje'. Een inhaalslag maken op donderdag dan maar. Helaas, al wakker worden om 04.00 uur met flinke hamers in mijn hoofd, grrr... Na een uur wat ingenomen en gelukkig heb ik nog een uurtje kunnen slapen, want er stond ondersteuning voor mijn ouders op het programma (ik dacht aan een halve dag genoeg te hebben). Maar moeders heeft ook een soort to do lijstje, waardoor ik van 8.30-17.00 in de weer geweest ben. Prima, veel geregeld, veel boodschappen in huis en de eerste week na onze terugkomst staat al weer vol met afspraken voor en met hen en instanties voor volgende acties. Daarover zal ik tzt wel verder op ingaan. Al met al geeft mij dit een beetje rust om ze beiden zo achter te laten. Ik woon dichtbij en ben eerste contact persoon. Zus woont een uur rijden verderop en komt elke week ruim een halve dag langs.

Inmiddels de extra spullen in huis om mee te nemen voor de reis. Gaat passen en wegen worden, want ik ben bang dat ik teveel mee wil nemen. Zoon vroeg of we 'pls pannenkoekenmix' mee willen nemen en een aantal truien/vesten. Prima, maar met 3 pakken mix hebben we weer ruim een kilo erbij. Wat laten we daarvoor thuis? Heb ook een flinke zak, 800 gram, pepernoten met snoepgoed klaarliggen. Hmmm... dit is toch eigenlijk minder belangrijk, behalve dat het lekker is. Ook liggen er 2 rollen beschuit, in trommel anders komen we met paneermeel aanzetten, met muisjes klaar maar die gaan echt wel mee. De geboorte gaan we wel op z'n Nederlands vieren!

Nu als een tornado door het huis razen en opruimen.
Fijn dag allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen